مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

جدیدترین مقالات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر , بهترین راه های افزایش فروش
3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر , بهترین راه های افزایش فروش

3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر Featured

Print Email

بهترین راه های افزایش فروش | روش های جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر

3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر

معمولا یکسری از سوالات در ذهن صاحبان کسب و کار برای افزایش درآمد ایجاد می شود پاسخ به این سوالات و به کارگیری ترفندهای فروش بیشتر و شگردهای جذب مشتری بیشتر میتواند این نوع کسب و کارها را به سمت سود و درآمد بیشتر سوق دهد.

 چطور درآمد خود را افزایش دهیم ؟
چطور مشتریان بیشتری جذب کنیم ؟
چطور مشتریان را وادار به خرید کنیم ؟
چطور یه فروش عالی داشته باشیم ؟
چه کنیم تا فروش مغازه ، فروشگاه و شرکت ما افزایش یابد ؟
روش های عملی افزایش فروش محصولات چیست ؟
راهکارهای عملی افزایش فروش چیست ؟
چگونه مشتریان بیشتری را جذب صنعت خود کنیم ؟
چگونه کسب و کار خود را به سود برسانیم ؟
بهترین نرم افزار افزایش فروش چیست ؟
بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی چیست ؟
چگونه بهترین مشاوره افزایش فروش را انتخاب کنیم ؟

در این مقاله قصد داریم به روش های و مراحل افزایش درآمد اصولی کسب و کارهای بومی بپردازیم. اگر شما صاحب کسب و کار باشید امکان دارد در بخش های مختلف سازمان و شرکت و تیم تازه تاسیس خود دچار مشکل باشید. به عبارتی دیگر ندانید که :

بهترین راه جذب مشتری چیست ؟

بهترین روش بازاریابی برای شرکت چیست ؟

چه فعالیتی باعث میشود که پرسنل شما موفق تر از قبل کار کنند؟

چگونه سرمایه گذاری درست انجام دهیم و کدام رسانه های تبلیغاتی برای شما مناسب تر هستند؟

پاسخ به این سوالات و این نیازها میتواند مسیر راه روشنی را در پیش روی کسب و کار شما قرار دهد. هر چقدر که شرکت و مجموعه شما بتواند این سوالات را به خوبی حل نماید و در ادامه بتواند چرخه کار و گردش کار درست برای آن تعریف کرد میتوان در بین رقبای سنتی و قدیمی بهتر از پیش دیده شد.

هر فرد در مجموعه شما چه نقشی دارد

به عنوان یک مدیر و یک صاحب کسب و کار باید بدانید که اگر وظیفه ای را قصد دارید در شرکت خود به فردی محول کنید، آن پرسنل باید به چه کسی پاسخگو باشد. تنظیم و تدوین این مرحله در کسب و کار شما هم می تواند به صورتی سنتی باشد و به صورت کلامی از افراد درخواست وظیفه کنید و هم میتواند به صورت برنامه ریزی شده توسط یک نرم افزار صورت گیرد. 

اینکه افراد باید به چه کسی پاسخگو باشند

اینکه افراد باید چه عملیاتی را به صورت روزانه انجام دهند

اینکه پرسنل شما باید به صورت روزانه در حال تکمیل اطلاعات چه موضوعاتی باشند همه و همه در مرحله اول کاری شما بسیار حائز اهمیت است.

سرمایه گذاری های و زمان خود را مدیریت کنید

تبلیغات و بازاریابی یکی از رکن های اصلی موفقیت در یک کسب و کار است ولی توجه به این نکته که کدام سرمایه گذاری و کدام رسانه تبلیغاتی میتواند در زمان مشخص بهترین بازخورد را برای شما داشته باشد نیز می تواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری برای شما ظاهر نماید. 

معمولا بررسی فرصت های سرمایه گذاری کسب و کار میتواند به صورت سنتی مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد ولی در عصر جدید و امروزی میتوان به این نکته بسیار مهم قدیمی اشاره کرد که وقت طلاست و اگر بتوان بهترین نمونه های تبلیغاتی و فرصت های بازاریابی را با هم دیگر مقایسه کرد میتوان رسانه و منبع تبلیغات و بازاریابی درست را شناسایی کرد. فرض کنید شما مبلغ x را برای یک فرصت بازاریابی اول و مبلغ  y را برای فرصت بعدی سرمایه گذاری کرده اید . با گزارش گیری از این نوع فرصت ها میتوان متوجه شد که با توجه به میزان سرمایه گذاری شما کدام نوع تبلیغات برای شما بهترین میزان جذب مشتری را خواهد داشت.

این امر باعث میشود که شما رسانه بازاریابی مناسب را شناسایی کنید و در آینده در رسانه و فرصت بازاریابی نادرست سرمایه گذاری نکنید. استفاده از ابزارهای مدیریت بازاریابی و مدیریت رسانه ها و کمپین های تبلیغاتی میتواند مسیر بعدی برای موفقیت شما باشند. 

مشتریان خود را سازماندهی کنید

در مرحله بعدی باید بدانید افرادی که از طریق رسانه ها و کمپین های تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا میشوند علاقمند به چه موضوعاتی هستند و با پاسخ دهی به سوالات در ذهن مشتریان میتوان عیب کار را نسبت به رقبا به دست آورد به عنوان مثال :

قیمت محصولات شما پایین است یا بالا ؟

خدمات ارسال و ارائه خدمات شما نسبت به رقبا چه مزیتی دارد ؟

نحوه و شرایط استفاده از خدمات و دریافت محصولات شما به چه صورت است؟

پشتیبانی و ضمانت محصولات و خدمات شما به چه صورت است ؟

تعریف خدمات پس از فروش در شرکت و تیم شما به چه صورت است ؟

مشتریان شما از چه نوع رسانه تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا شده اند ؟ ( در مدیریت رسانه های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی مهم است ؟ )

مشتریان شما چه نیازهایی دارند و چرا شما را انتخاب کرده اند ؟

استفاده از این نوع سرنخ های فروش در سازمان می تواند شما را با ذهنیت مشتریان آشناتر نماید. مدیریت این نوع سرنخ ها در سازمان و شرکت شما میتواند نوید این را به مدیریت کسب و کار بدهد که سیاست های مالی و سیاست خدمات و محصولات خود را به چه نحوی تغییر دهند ، کدام فرصت سرمایه گذاری و تبلیغاتی را بیش از بیش در نظر بگیرند، چه خدماتی در هنگام خرید پسا خرید میتوان به مشتریان ارائه داد و مزیت کسب کار فعلی را به کسب و کار رقبا به مشتریان شناساند.

موفقیت در این امر می تواند مشتریان معلق را به مشتریان قطعی و مشتریان ثابت و همیشگی تبدیل نماید.

همواره استفاده از تکنیک ها و روش های سنتی در کسب و کار نمی تواند موفقیت در فروش را در پی داشته باشد استفاده از ابزارهای مدیریتی و سازمانی میتواند مسیر فروش را برای شما هموارتر کند، شاید تمامی سوالات و روش های فوق از مواردی باشند که در گذشته از آن ها در سازمان خود استفاده می کردید ولی فراموش نکنید که عصر امروز عصر استفاده از ابزارهای کاربردی است.

نرم افزار های مدیریت سازمان و فروش چه کمکی به شما می نماید ؟

مدیریت روند ها و گردش و چرخش کار سازمانی شما با استفاده از نرم افزار های مدیریت و افزایش فروش بهین تک گستر همواره میتواند به عنوان یک مشاور در کنار کسب و کار شما باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه [نرم افزار CRM چیست ؟] مراجعه نمایید.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مثل یک پرسنل وظیفه شناس کارهایی که برای شما زمان گیر است را به وی محول کنید تا این نرم افزار با گزارشاتی که در اختیار شما میگذارد و مدیریتی که بر بخش های بازاریابی و فروش و پشتیبانی شما دارد بهترین عملکرد را برای سازمان شما رقم بزند.

استفاده از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر میتواند کلیه نیازهای مشتریان شما را از نظر سازمانی مدیریت نماید . این نرم افزار در زمان فعالیت روزانه پرسنل شما در سازمان نیز تاثیرگذار است زیرا افراد به جای استفاده از روش های سنتی و وقت گیر گذشته مواردی که برای همه مشتریان و سرنخ های آنها اتفاق می افتد را با چند کلیک تکمیل نمایند. جهت مشاهده امکانات ویژه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به صفحه [ امکانات نرم افزار CRM ] مراجعه نمایید.

بهترین راه های افزایش فروش | روش های جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر

گزارشات حاکی از آن است که استفاده از نرم افزارهای کاربردی مدیریت سازمانی و فروش می تواند درصد های فروش شما را تا درصدهای زیر افزایش دهد و برای سازمان شما مفید باشد.

افزایش فروش سازمان تا 45 درصد 

بازاریابی هدفمند را تا 55 درصد افزایش می دهد.

سرمایه گذاری درست و سرنخ های فروش را تا 30 درصد افزایش می دهد.

در زمان پرسنل به صورت روزانه تا 90 دقیقه در روز صرفه جویی می نماید.

مدیریت انبارداری و خرید های شرکتی را تا 60 درصد بهبود می بخشد.

سود سازمانی را تا 30 درصد نسبت به حالت سنتی افزایش می دهد.

بخش مشتری مداری و باشگاه مشتریان را تا 67 درصد افزایش می دهد و همین امر در بخش فروش و تمایل مشتریان ثابت به استفاده مجدد از سرویس های گذشته کسب و کار را تا 35 درصد افزایش می دهد.

 هم اکنون میتوانید با مشاهده [قیمت سرویس ها و پکیج های نرم افزار CRM ] فروش خود را چند برابر کنید.

 

 

Last modified on یکشنبه, 01 ارديبهشت 1398 11:08
(0 votes)

Press enter to search
Press enter to search